Створення та використання сайту, соціальних мереж та месенджерів в умовах дистанційного навчання

Сучасні технології дозволяють вийти на новий рівень викладання предмету, зробити його більш сучасним і зручним. Актуальним сьогодні є створення власного сайту та використання його у поєданні з соціальними мережами та месенджерами у викладанні.

Виходячи з нашого досвіду ми рекомендуємо використовувати в створенні сайту систему WordPress. Цей конструктор був обраний, тому що WordPress – найпопулярніша система серед безкоштовних для створення сайту. Це універсальний конструктор, який підходить для створення різноманітних проектів.

Окрему увагу потрібно звернути на методи використання власного блогу викладача під час навчання, застосування блогу в поєднанні з google classroom, месенджерами та сторінками в соціальних мережах для автоматизації та цифровізаціїї навчання.

Так, використання власного блогу дає можливість  підвищити інформаційну культуру та грамотність  учнів; з’являється можливість використовувати більш великий об’єм  інформації на уроках та у позаурочній діяльності; забезпечується оперативність поповнення навчального матеріалу новими відомостями та швидкого донесення інформації до учнів.

Веб-ресурс дозволяє на його базі організовувати групову та індивідуальну роботу учнів, надати їм швидкий доступ до електронних підручників та іншої навчальної літератури, розмістити на його сторінках онлайн-тести, електронні карти, електронні таблиці та інтелект-карти, що значно підвищує зв’язок з учнями та надає їм можливості для продовження якісного самостійного навчання поза межами навчального закладу.

Поєднання веб-ресурсу з роботою соціальної мережі та месенджерів надає змогу побудувати ще якісніший та ефективніший канал комунікації з учнями. Так, використання цього механізму передбачає створення сторінки в фейсбуці та телеграм-каналу свого предмету. Сторінка в фейсбуці та телеграм-канал дає можливість давати учням додатковий матеріал, велику кількість відео, фото та аудіо матеріалу, проводити тестування за допомогою телеграм-ботів, та отримувати швидкий зворотній зв’язок — учні можуть писати коментарі, проводити онлайн-дискусії, відправляти викладачу виконані завдання. Подібні види організації навчальної діяльності, які проводяться завдяки мессенджерам та соціальним мережам, сприятливо впливають на формування комунікативних навичок учнів, допомагають в освоєнні загальної та професійної лексики, розвивають навички самостійної роботи, підвищують мотивацію і інтерес до предмета.